sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Elokuvia ja hyvää seuraa ! ♥

Minun hyvä kaverini; Viivi, oli meillä siis perjantaista sunnuntaihin ja lähti n. tunti sitten. Katsoimme siis joka päivä yhden elokuvan ja kaikki muut olivat hyviä, paitsi tämän päiväinen. Se oli oikeesti SAIRAS ! Hyi! Vaikka katsottiinkin vain 45min, niin se kyllä riitti.

Viivi tuli siis perjantaina meille n. puoli seitsemän aikaan. Menin tosin jo suoraan koulusta Viiville, josta sitten tulimme meille. Taidokkaasti seikkailimme 4;llä bussilla, vaikka oltaisiin päästy kahdellaki :D Koko tän vkonlopun aikana oltiin PALJON pihalla, vaikka olikin kylmä. Lisäks oon karkkilakossa, eli karkkia ei tullu syötyä, mutta sipsiä kyllä :D Viivi tosin söi karkkia. Meiltä myös tuurilla hajos perjantaina auto just silloin, kun iskä oli mun pikkusiskon kanssa hakemassa mulle ja mun siskolle puhelimia.. Tuuria !
Lauantai meni aika nopeasti. Oltiin paljon pihalla, katottiin se yks elokuva ja puhuttiin randomissa :D Tai no Viivi enimmikseen puhu ja mä vaan nauroin kippurassa sen jutuille. Meil oli TOSI hauskaa !
Sunnuntaina ei tehty enää mitään ihmeempiä, koska Viivi lähti ja puol kolme. Katottiin se elokuva ja oltiin vähän pihalla, mutta eipä oikeestaan muuta. Lisäks vietiin pe ja la myös koirat illalla lenkille. Tässä teille kuvien kanssa ns. pieni mielipide näistä kolmesta elokuvasta, jotka me katsottiin.

Tää elokuva me katsottiin perjantaina. Tää oli siis kauhun ja jännityksen sekotus. Vaikka arvostelut täsä oli aika tai no todella huonoja, oli tää mun mielestä aika hyvä. Sitä jännitystä oikeesti löyty ! Mutta kauhua ehkä vähän vähemmän, mutta ei se ainakaan mua ja Viiviä mitenkään ihmeellisemmin haitannut.


Lauantaina katsottiin Asylum. En tiiä onko tää sen oikee ns. kuva, mutta ainakin mulle tulee tästä mieleen Asylum ja tuolla se nimi lukee. Tämä on siis kauhuelokuva, joka oli itseasiassa kans ihan ok. Kauhua oikeesti löyty ja elokuvassa oli onnellinen loppu.


Tää me siis katsottiin tänään. Se tosin oli ensimmäinen osa, mutta siitä nyt en kuvaa löytänyt. Elokuva on siis myös kauhua. Tämä elokuva on SAIRAS !!! Oon katsonu aika monia kauhuja, mut tää oli ihan HIRVEE !! 45min tätä riitti ja loppuun en aijo katsoa, HYI !

Katsottiin siis 3kpl kauhuelokuvia. Ennen näitä kolmea olen katsonut mm. Nightmare on ELM street, The Orphanage (orpokoti), Nightmare - painajainen merellä (en itse luokittelisi kauhuksi) ja muita, jonka nimiä en edes muista :D mm. yksi merimyrsky elokuva, sekä ainakin eräs sarja, jonka nimi taisi olla Amerikan Horror story.

Ps. BLOGIN OSOITE VAIHTUU 1.2 JA OSOITTEEKSI TULEE; www.nytmennaan.blogspot.fi

Kauhuisin terveisin
Milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti